بهترین و جدید ترین نرم افزار های حسابداری ، امروزه با توجه به تکالیفی که قانون از مودیان مالیاتی درخواست کرده، طراحی شده تا آن ها علاوه بر این که درک دستی از امور مالی کسب و کار خود داشته باشند، بر  اساس استانداردها و قوانین و بخشنامه های دولتی، نسبت به تکالیف ماهانه و فصلی و سالانه خود در ارائه اظهارنامه ها، به درستی عمل کرد و مشمول بخشودگی ها و معافیت ها و جوایز خوش حسابی شوند. سال به سال اهمیت استفاده از یک مشاور مالی مطمئن و مجرب که به زیر و بم قوانین و شیوه های مدیریت اثربخش امور مالی بنگاه ها در صنوف مختلف آشنا باشد، بیش تر  عیان می شود و این گفتار، شما را با ابزارهای فناورانه برای ارتقاء بهروری سازمانی در  امور مالی، آشنا می کند.

اگر شما نیز تجربه استفاده از این نرم افزار ها یا دیگر محصولات حسابداری  را دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت به اشتراک بگذارید. شرکت حسابداری ایران فاینانس ، مشاور مجرب شما در مدیریت امور مالی و مالیاتی در سراسر کشور است. اگر خواهان کسب مشاوره برای انتخاب و خرید نرم افزار مدیریت جامع مسائل مالی شرکت و بنگاه خود هستید، پیش از هر اقدامی، با کارشناسان ما از طریق بخش ارتباط با ما، رایزنی  کنید. در مشورت، صرفه جویی نکنیم.

با ما همراه باشید.

گشتی در بین نرم افزار های حسابداری روز ایران

کلکسیون زیر، بخشی از صدها نرم افزار جامع مدیریت امور مالی است که در سال های اخیر توسط شرکت های ایرانی، طراحی و تولید شده و در واحدهای حسابداری و حسابرسی صدها شرکت دولتی و خصوصی ۳۱ استان کشور استفاده می شود.

  • نرم افزار حسابداری کیان پرداز

مسخه پخش و مویرگی شرکت کیان پرداز، از  جمله محصولات تک کاربره با قابلیت سفارشی سازی بوده که برای واحدهای توزیع مواد غذایی تا دارو و لوازم  پزشکی، کاربرد دارد. نمایش مکان بازاریاب ها و ثبت GPS در نرم افزار حسابداری کیان پرداز تا ترسیم انواع نمودار ها و خروجی های مالی، از خدمات این محصول محسوب می شود. برای پورسانت گیرها نیز امکان تعریف جامع در نظر گرفته شده است.

نرم افزار حسابداری کیان پرداز

  • نرم افزار حسابداری ارشیا

محصول شرکت نرم افزاری سیستم پردازان ارشیا مرکزی، نسخه بازرگانی انتشاراتی جامع بوده که در دسته نرم افزارهای حسابداری بالای ۳۰ میلیون ریال قرار می  گیرد. امکان تعریف نامحدود کاربر را فراهم می کند و قابلیت سفارشی سازی  نیز دارد. در تولید این پکیج، مشاوره های نخبگان مالی در نظر  گرفته شده و سعی شده تا با احترام به قواعد UX، محصولی کاربر پسند بر اساس مبانی UI ارائه شود تا حسابداری کامل و جامع را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. قفل سخت افزاری ندارد و مشاوره و آموزش و پشتیبانی ۶ ماهه از جمله خدمات این محصول محسوب می شود.

حتما بخوانید : اصطلاحات تخصصی مالی و معادل انگلیسی آنها

نرم افزار حسابداری ارشیا

  • نرم افزار حسابداری اموال نشر کارآمد

این نرم افزار، به منظور ثبت مشخصات جزیی دارایی با قابلیت دسته بندی و الحاق تصاویر و ثبت محل های استقرار و مراکز هزینه و محاسبه استهلاک نزولی و مستقیم و چاپ پلاک اموال و ثبت گردش عملیات و محاسبه استهلاک و با تعریف انواع خروجی و تهیه گزارش های مورد نیاز مدیران، کاربرد دارد. اگر به دنبال نرم افزار مدیریت اموال و دارایی هستید، این گزینه خوبی خواهد بود.

حسابداری اموال نشر کارآمد

  • نرم افزار حسابداری قیاس

شرکت راهکار نوین سباق، نرم افزاری روانه بازار  کرده تا نیازهای مدیریت امور مالی اصناف و فروشگاه های سنتی و دیجیتالی را بر طرف کند . اگر در زمینه واردات یا صادارات و به طور کلی، خرید و فروش کالا به  صورت کلی یا جزیی اقدام می کنید، قیاس را توصیه می کنیم که  با تعریف نامحدود انواع فروش و تعیین کالاهای پر فروش و کم فروش و ثبت تسویه تا عملیات پایان سال انبارداری، امکانات خوبی را به فعالان کسب و کار  در حوزه کالا می دهد. برای کارایی و اثربخشی حداکثری عملیات مالی، استفاده  از قیاس که با استانداردهای حسابداری و نیازهای مودیان مالیاتی متناسب   است، گزینه خوبی خواهد بود.

نرم افزار حسابداری قیاس

  • نرم افزار حسابداری رافع

شرکت رافع با ارائه نرم افزار یکپارچه مالی رفاع ۸  با رویکرد MIS  تلاش کرده تا با تجارب قبلی و فیدبک مشتریان از صنوف گوناگون، محصولی ارائه دهد که سیستم های حسابداری  مالی را شامل شده و بتوان در حوزه خرید و تدارکات تا فروش خزانه داری و چک و مدیریت دارایی  و اموال، از ان بهره برد. این نرم افزار که در گروه  نرم افزارهای حسابداری بالای ۱۵ میلیون ریال قرار می گیرد، بانک اطلاعاتی تحت SQL SERVER داشته و روی همه ویندوزها قابل نصب  است.

نرم افزار حسابداری رافع

  • نرم افزار حسابداری تحت وب محاسب 24

محاسب ۲۴ یک نرم افزار حسابداری آنلاین و تحت وب است که برای شرکت های کوچک و متوسط طراحی و نوشته شده است. این نرم افزار دارای قابلیت هایی مانند صدور فاکتورها، پرداخت های آنلاین، پیگیری درآمد و هزینه ها، مدیریت موجودی و مالیات است. همچنین، این نرم افزار دارای قابلیت های گزارش گیری جامع است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی اطلاعات مالی خود را مدیریت کنند. قابلیت های دیگر این نرم افزار حسابداری شامل ماژول حقوق و دستمزد و امکان ارائه خدمات حسابداری علاوه بر نرم افزار حسابداری است. تهیه کنندگان این نرم افزار با همکاری یک شرکت حسابداری همراه نرم افزار ، خدمات حسابداری نیز ارائه می دهند.

 

  • نرم افزار حسابداری فراسامان

اگر  به دنبال نسخه فروشگاهی یک نرم افزار حسابداری هستید، سیستک  یکپارچه مالی و حسابداری فراسامان، حسابداری آسان را در اختیار شرکت های پخش و توزیع قرار می دهد. محصولی که امکان تعریف حداقل ۵ کاربر را داشته و مدیریت ویزیتورها و بازاریاب ها و مدیریت پورسانت و ثبت و تعلیق فاکتور و تعریف  بارکد و مدیریت حقوق و دستمزد و انبار داری را در اختیار مدیریت مالی قرار می دهد. برای مدیریت چند انباری  و دریافت  گزارش های مدیریتی مراکز توزیع، انتخاب خوبی به نظر می رسد.

نرم افزار حسابداری فراسامان

  • نرم افزاز حسابداری تدارک

نرم افزار تدارک، محصولی است پیشرفته به نسبت نسخه های قبلی «تدارک» و در واقع پکیجی به منظور مدیریت جامع انبار داری، خرید و فروش، کنترل تولید و بهای تمام شده و کنترل نقدینگی و دریافت سفارشات است.  در نسخه های گوناگون و متناسب با نیاز مشتری ارائه می شود و پشتیبانی یک ساله و تاییدیه سازمان امور مالیاتی را در اختیار  دارد.

نرم افزاز حسابداری تدارک

  • نرم افزار حسابداری سایار

سایار، محصولی است از شرکت کندو که برای کارگاه های کوچک و متوسط با شرکت های تولیدی، کاربرد دارد. برای  تهیه انواع گزارش های مالی برای مدیران، انتخاب مطلوبی به نظر می رسد. اگر تخصصی در حسابداری ندارید، این نرم افزار، شروع خوبی خواهد بود و شما می توانید، تعریف  کالا و خدمات و گروه بندی آن ها را در اختیار داشته و به مدیریت انبار و حساب  بانکی و مدیریت دارایی و ارزش  اولیه آن بپردازید.  تعریف هزینه و درآمد تا صدور فاکتور و انتقال پول بین صندوق ها، همه از طریق این محصول جامع تحت ویندوز کندو، در دسترس  خواهد بود.

نرم افزار حسابداری سایار

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس

پرنس، محصولی برای مدیریت فعالیت  های مالی یک فروشگاه است.  البته نسخه های دیگری هم  این شرکت دارد. اگر فروشگاهی دارید، برای مدیریت عملیات خرید و فروش و مرجوعی و صدور پیش فاکتور و سفارشات و چک و بانک و صندوق و گزارش سود بخش ها و گزارش  تفصیلی اشخاص تا چاپ بارکد، از این محصول می توان بهره  برد. تعریف چندین بارکد برای  یک کالا تا انبارداری و گزارش اسناد حسابداری ، از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس می باشد. مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  داشته و تحت ویندوز کار می کند.

نرم افزار حسابداری پرنس

  • نرم افزار حسابداری سینا

اگر  به دنبال نرم افزاری  برای مدیریت امور مالی مطلب و درمانگاه هستید، سپنتا رایانه، تلاش  کرده تا محصولی جامع ۲  کاربره با قابلیت سفارشی  سازی را در اختیار شما قرار دهد. از طریق این محصول، امکان ثبت مشخصات بیمار، نوبت دهی، مشخصات بیماران، گزارش گیری از صندوق در بازه های زمانی مورد نظر و تعیین سطح دسترسی کاربران را در اختیار  مدیریت قرار می دهد. امور بیمه و حقوق و دستمزد پرسنل نیز از جمله  خدمات نرم افزار است.

نرم افزار حسابداری سینا

  • نرم افزار حسابداری تکسان

شرکت رایان گستر  پیشرو، باتولید محصولی مخصوص رستوران ها و فست فود ها، تلاش کرده تا بخشی از نیاز این قشر را در مدیریت امور مالی مربوط به فروش محصولات غذایی، پاسخ دهد. این نرم افزار برای حسابداری رستوران ها، کافه ها، بیرون بر ها و هم چنین فست فودی های سطح شهر ها مناسب  است. البته  نمونه های بسیاری این گونه  محصولات نرم افزاری دارد که مشتاقانش بایستی پس از نیازسنجی درست خواسته های خود، به دنبال گزینه هایی کارآمد و مطلوب باشند.

نرم افزار حسابداری تکسان

  • نرم افزار حسابداری شیوا

این نرم افزار که کد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز مثل مواردی که در بالا معرفی کردیم،‌ در اختیار دارد، برای حسابداری ، فروش، انبار تولیدی، حقوق و دستمزد، مدیریت امور پیمانکاری و تعریف کاربران و انبارگردانی، مناسب است. در  فهرست نرم افزار های حسابداری به نسبت ارزان محسوب می شود که قابلیت نصب روی ویندوز دارد و نسخه اپ ندارد.

نرم افزار حسابداری شیوا

  • نرم افزار حسابداری زرغزال

زرغزال، نرم افزار حسابداری مخصوص صنف  طلا و جواهرات است. این صنف، نیازهای مخصوص به خود را دارد که نرم افزار های عمومی، به اندازه کافی پاسخ گوی نیاز طلافروشان نیست.  به دلیل این که طبق قانون مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸، کلیه مودیان مالیاتی بایستی از سامانه صندوق فروش (مکانیزه فروش) استفاده کنند یا نرم افزار فروشگاهی، این محصول به طلافروشان اجازه می دهد تا به مدیریت امور مالی و مالیاتی خود پرداخته و بتوانند از  جرایم مقرر  در قانون مالیات  های مستقیم و قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان (مصوب آبان ماه ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی) خلاص شوند.  البته  زرغزال، یکی از گزینه های موجود است.

نرم افزار حسابداری زرغزال

  • نرم افزار حسابداری  مرجان

نسخه فروشگاهی متوسط نرم افزار حسابداری مرجان، برای اصناف و فروشگاه  های سطح  شهر  مفید خواهد بود. امکان تعریف نامحدود کاربر داشته و شما را مجهز به صندوق مکانیزه فروش، صدور فاکتور خرید و فروش و مرجوعی، تعریف انواع قیمت ها و تخفیف ها (تکی و گروهی و کالایی) کرده و برای گزارش های روزانه و هفتگی و سالانه، انتخاب های خوبی را در محیط ساده و معمولی به فروشنده ها و مدیران فروشگاه می دهد.

نرم افزار حسابداری  مرجان

  • نرم افزار حسابداری و فروش آراد نسخه صنعت چوب

نرم افزار حسابداری فروش محصول آراد تجهیز نیکان، از جمله محصولاتی است که اصناف و فروشگاه ها داران سطح شهر، می توانند از آن استفاده کنند. امکان تعریف نامحدود کاربر را داشته و با توجه به نیاز روز افزون کاربران و فروشندگان  همه  صنوف طراحی شه است.  دانش حسابداری  نیاز ندارد و با محیطی ساده و کاربری آسان، امکان مدیریت مالی فعالان صنف چوب را بر اساس نیازهای آن ها، ارائه می کند. استفاده  از نرم افزار های تخصصی حسابداری در روزگار افزایش مالیات و تکالیف مالیاتی مودیان، موضوعی است که باید به آن توجه داشت.

نرم افزار حسابداری و فروش آراد

  • نرم افزار حسابداری پارس

نسخه رستوران و فست فود پیشرفته پارس، یکی  از گزینه  های برای مدیریت مالی فعالان صنف خرده فروشی محصولات غذایی در سطح شهر  است.  امکان تعریف نامحدود کاربر داشته و برای بیرون بر ها، کافه ها و فست فود ها توصیه می شود. دو روش  تسویه نقدی و اعتباری را برای مدیریت  فروشگاه ارائه می کند و برای سفره خانه های سنتی نیز، ماژول های خوبی دارد.  رزرو میز و ارتباط با caller ID و بارکد خوان از دیگر دیگر امکانات محصول محسوب می شود.

نرم افزار حسابداری پارس

  • نرم افزار حسابداری تیز پرداز

شرکت نیک اندیشان  تیر پرداز، با ساخت و طراحی  یک نرم افزار حسابداری مقدماتی، تلاش کرده تا به نیاز های ابتدایی علاقمندان به امور مدیریت مالی کسب و کار خود، پاسخ  دهد. کاربردی آسان داشته  و بر  اساس نیازهای مالیاتی و مالی مودیان، طراحی شده و به همین خاطر، ثبت مالیات بر ارزش افزوده درفاکتورها و گزارش خرید و فروش معاملات فصلی را در نظر  گرفته و آن ها را با ویدیو، آموزش  می دهد. پشتیبانی رایگان ۱۲ ماهه و اموزش رایگان، از خدمات نرم افزار است.

  • نرم افزار حسابداری طلوع

از دیگر نرم افزار های خوب حسابداری که در این گفتار به اطلاع مخاطبان گرامی سایت می رسانیم، نرم افزاری  است که شرکت طلوع زاینده رود طراحی کرده و با نام «طلوع» روانه بازار شده است. نرم افزار حسابداری قوی و در دسته محصولاتی بالای ۲۰ میلیون ریال جای دارد و به  همه اصول حسابداری و استانداردها و آیین نامه تحریر دفاتر قانونی، توجه داشته و تلاش کرده  نرم افزار به گونه ای باشد که سطح دسترسی آسان و ظاهر خوب و شیک و کاربری سریع را برای سطوح مختلف به همراه داشته باشد. شش ماه پشتیبانی رایگان و ارائه نسخه تحت وب، از جمله خدمات طلوع می باشد.

  • نرم افزار حسابداری اسپاد

شرکت طراحان نرم افزار اسپاد، یکی از محصولاتی که در دهه نود هجری شمسی روانه بازار کرد، نرم افزار حسابداری اسپاداست. امکان آنالیز دقیق، جامع و مطلوب  اطلاعات مالی را در اختیار کاربر قرار داده و تجربه  صدها مشتری قبلی این مجموعه، نقشه راه آن برای طراحی نسخه های جدید نرم افزار حسابداری SPAD  می باشد. خاص نویسی و خروجی انواع گزارش ها برای تحلیل مدیریتی، از خدمات خوب نرم افزار حسابداری اسپاد می باشد.

  • نرم افزار تحت وب نکو حساب

نرم افزار حسابداری  تحت وب نکو حساب اسپادانا، از جمله محصولاتی است که هم  نسخه ویندوز دارد و هم  لیونکس و هم تحت وب کار می کند. تخصصی نیست اما نیازهای عمومی مشتریان و کسبه و فروشگاه ها و اصناف را تا حد زیادی بر طرف  میکند.

  • نرم افزار حسابداری بهاران سیستم

از دیگر محصولات نرم افزاری که در این گفتار پیشنهاد می کنیم، حسابداری شرکتی بهاران سیستم  است که دو فرمت تحت شبکه و تحت ویندوز  دارد.  نیازهای مخاطب را در سطوح  مختلف بر طرف کرده و ورژن های مختلفی برای  صنوف و کارکردهای گوناگون دارد. امنیت بالا و رابط کاربری ساده و مطلوب و غیر پیچیده در  کنار روان بودن بهره گیری از منوهای نرم افزار، سبب شده تا بهاران، یکی از گزینه های موجود برای علاقمندان به مدیریت نرم افزاری امور مالی باشد. پیکج بهاران از ۱۲ میلیون ریال آغاز  می شود.

  • نرم افزار حسابداری نوین پرداز

از نرم افزارهای حسابداری به نسبت ارزان با امکانان مناسب شرکت های بازاریابی و ویزیتونی، بایید به نوین پرداز اشاره کرده  که در مارکتینیگ کالا و خدمات کاربرد دارد. برای  رقابت هوشمندانه در عرصه  خدمات بازاریابی و تجاری، بایستی سیستم مالی شما به روز رسانی و اثربخش باشد تا مدیریت بهینه دارایی و داشته های شما، هدایت شود.

  • نرم افزار حسابداری نارنج

نارنج، نامی است  که بیگ سافت مطرح کرد و یکی از محصولات نرم افزاری حسابداری را تشکیل می دهد که امکانات پیشرفته ای برای گزارش گیری با انواع روش ها به منظور تحلیل امور مالی توسط مدیران بنگاه، ارائه می کند. نرم افزار حسابداری نارنج هم برای فروشگاه ها هم تاجران و هم تولید کنندگان، یک محصول ارزشمند است.  به شما امکاناتی چون انبارداری، خزانه،‌ حقوق و دستمزد و مدیریت دارایی را می دهد. برای مدیریت بهاء تمام شده و کنترل تولید، ارزشمند می باشد.

همراه گرامی

اگر شما نیز تجربه و سابقه استفاده از محصولات اشاره شده در این گفتار یا سایر محصولات تحت وب یا ویندوز یا لینوکس حسابداری و مدیریت امور مالی و منابع انسانی را دارید، دیدگاه های خود را به صورت مستند و مستدل از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. با توجه به افزایش  مالیات از سال ۱۳۹۹، استفاده از نرم افزار حسابداری خوب مثل استفاده از یک مشاور مالی حرفه ای، مهم ترین وظیفه فعالان کسب و کار ایران برای ارتقاء اثربخشی و بهره وری سالانه است. شرکت حسابداری ایران فاینانس ، مشاور امین و مجرب شما برای انتخاب نرم افزار حسابداری و مشاوره های دقیق و جامع مالی و مالیاتی و دستمزد و مدیریت امور بازرگانی  و تجاری  است.